Sklep meblowy online. Nowoczesne meble do domu i mieszkania - sfmeble.pl

Przybory biurowe

3 produkty
Organizer czarny z orzechowym uchwytem 30x20
 % 

Organizer czarny z orzechowym uchwytem 30x20

Dostępne warianty: 1

135,99 zł
Cena regularna: 169,99 zł (-20%)
Najniższa cena: 169,99 zł (-20%)
21 dni
Rabat 10% z kodem M10
Organizer łazienkowy kosze wiszące 28x13 cm
 % 

Organizer łazienkowy kosze wiszące 28x13 cm

103,99 zł
Cena regularna: 129,99 zł (-20%)
Najniższa cena: 129,99 zł (-20%)
18 dni
Rabat 10% z kodem M10
Organizer biurowy z przybornikiem metalowy brązowo-zielony 32x11 cm
 % 

Organizer biurowy z przybornikiem metalowy brązowo-zielony 32x11 cm

92,64 zł
Cena regularna: 108,99 zł (-15%)
Najniższa cena: 108,99 zł (-15%)
21 dni
Rabat 10% z kodem M10
pic

Artykuły biurowe, które ułatwią pracę

Jak ważny jest komfort i wygoda podczas pracy wiedzą szczególnie Ci, który codziennie spędzają za biurkiem wiele godzin - funkcjonalne i praktyczne wyposażenie biura, to przecież podstawa jeśli o sprawnym wykonywaniu obowiązków mowa.


Chociaż akcesoria biurowe priorytetową rolę w tym zakresie to niestety ciągle nie poświęcamy ich doborowi dostatecznej ilości uwagi, a to w większości przypadków okazuje się być błędem, który zazwyczaj mocno rzutuje na efekty naszej pracy.


Jak zatem uniknąć telefonów od szefa, który przypomina o przekroczonym przez nas terminie realizacji projektu? Jak uchronić się przed bałaganem w papierach i utrzymać w ryzach lubiące się gubić długopisy? Odpowiedzią na to pytanie będą artykuły biurowe dostępne w naszej ofercie, które dzięki umiejętnemu połączeniu estetyki i funkcjonalności będą nieocenionymi towarzyszami podczas pracy.


Oferowane przez współpracujących z nami producentów rozwiązania, pozwolą nie tylko skompletować funkcjonalne wyposażenie do biura, ale także to odpowiadające potrzebom zaczynającego szkolną przygodę pierwszoklasisty. Urocze piórniki w pastelowych kolorach, pojemniki na ołówki czy kolorowe zakładki do książek – to tylko kilka przykładów tego, co mamy Wam do zaproponowania w tym temacie.


Jakie akcesoria biurowe znajdziecie w tym dziale?

  • Organizery i ekspozytory

To akcesoria biurowe, które powinny obowiązkowo znaleźć się w zasięgu Waszej ręki jeśli chcecie powierzone Wam obowiązki wykonywać szybko i efektywnie. Bo co jeśli nie organizer pozwoli wygodnie przechowywać spinacze, klipsy czy magnesy? Co lepiej niż ekspozytor (oprócz tablicy korkowej rzecz jasna) wyeksponuje karteczki z zapisanymi sprawunkami i zleceniami do wykonania?


W naszej ofercie znajdziecie kilka modeli o różnych rozmiarach i formach, które w zależności od potrzeb świetnie spełnią swoje zadania na wielu płaszczyznach. Co powiecie np. na organizery korkowe o uniwersalnym designie? Albo na ekspozytory ze stali nierdzewnej lub metalu?


  • Pojemniki na długopisy

Kolejna z naszych propozycji, która choć zupełnie niepozorna, może znacząco ułatwić pracę. Biorąc pod uwagę praktycyzm zastosowania i przyjemną dla oka estetykę wybraliśmy dla Was pojemniki na długopisy w kolorach bieli, pojemniki transparentne i korkowe, a także modele ceramiczne, które pozwolą na dopasowanie ich do stylu aranżacji inspirowanych wieloma stylami.


  • Zszywacze, dziurkacze i dozowniki do taśmy

Przybory biurowe, jakie oferujemy w tym zakresie to nie tylko te plastikowe, ale także drewniane, dostępne w kilku wariantach kolorystycznych. Pojedyncze lub w zestawie – to od Was zależy na jaki wariant się zdecydujecie.


  • Podstawki pod telefon i tablet

Należycie do grona gadżeciarzy? Nasze podstawki pod telefon i tablet z pewnością spotkają się z Waszym zainteresowaniem. Transparentne, białe czy w klasycznych kolorach czerni – które wybierzecie dla siebie?


Kompletujemy przybory biurowe: jak stworzyć praktyczny niezbędnik?  

Jeśli do tej pory myśleliście, że biurka i sekretarzyki to wszystko, co jest niezbędne w temacie organizacji biura to pora wyprowadzić Was z tego karygodnego błędu. Nie mniej ważne przecież pozostają tutaj wzmiankowane wcześniej przybory biurowe, które powinny być dostosowane indywidualnie do Waszych potrzeb i preferencji użytkowania.

Przykładowo:

Jeśli w pracy stykacie się z dużą ilością dokumentów i robicie niemałe ilości notatek to odpowiednimi akcesoriami dla Was będą zarówno pojemniki na długopisy, organizery, jak i spinacze czy zakładki. W przypadku, gdy jedynym czego potrzebujecie aby wykonywać Wasze obowiązki jest telefon i laptop to dobrym wyborem będzie m.in. podstawka na telefon czy transparentne etui, które pozwoli trzymać obok kalendarza przynajmniej dwa podstawowe długopisy.

pic