Sklep meblowy online. Nowoczesne meble do domu i mieszkania - sfmeble.pl

Akcesoria do biura

Kategorie w "Akcesoria do biura"
35 produktów
Organizer łazienkowy metalowy czarny wiszący 31x11 cm
 % 

Organizer łazienkowy metalowy czarny wiszący 31x11 cm

PLN 159.99
Cena regularna: PLN 199.99 (-20%)
Najniższa cena: PLN 199.99 (-20%)
15 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Organizer czarny z orzechowym uchwytem 30x20
 % 

Organizer czarny z orzechowym uchwytem 30x20

Dostępne warianty: 1

PLN 135.99
Cena regularna: PLN 169.99 (-20%)
Najniższa cena: PLN 169.99 (-20%)
15 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Organizer na kosmetyki biały naturalny  ∅20xH50 cm
 % 

Organizer na kosmetyki biały naturalny ∅20xH50 cm

Dostępne warianty: 2

PLN 175.99
Cena regularna: PLN 219.99 (-20%)
Najniższa cena: PLN 219.99 (-20%)
15 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Zestaw 2 pojemników metalowych różowy 12x12 cm
 % 

Zestaw 2 pojemników metalowych różowy 12x12 cm

PLN 74.80
Cena regularna: PLN 88.00 (-15%)
Najniższa cena: PLN 88.00 (-15%)
14 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Ołówek automatyczny czarny 15 cm

Ołówek automatyczny czarny 15 cm

PLN 96.00
14 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Organizer na kosmetyki z szufladką i lustrem 30x20 cm
 % 

Organizer na kosmetyki z szufladką i lustrem 30x20 cm

Dostępne warianty: 2

PLN 224.10
Cena regularna: PLN 249.00 (-10%)
Najniższa cena: PLN 249.00 (-10%)
15 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Tablica kredowa rama drewniana czerwona 20x30 cm

Tablica kredowa rama drewniana czerwona 20x30 cm

PLN 41.00
14 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Długopis niebieski 15 cm

Długopis niebieski 15 cm

PLN 61.00
14 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Zestaw trzech organizerów na biurko metalowy szary 32x22 cm
 % 

Zestaw trzech organizerów na biurko metalowy szary 32x22 cm

PLN 157.25
Cena regularna: PLN 185.00 (-15%)
Najniższa cena: PLN 185.00 (-15%)
14 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Organizer łazienkowy duży ecru z separatorem
 % 

Organizer łazienkowy duży ecru z separatorem

Dostępne warianty: 3

PLN 89.10
Cena regularna: PLN 99.00 (-10%)
Najniższa cena: PLN 99.00 (-10%)
15 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Koszulki na dokumenty A4 kolorowe (3/Set)
Bestseller

Koszulki na dokumenty A4 kolorowe (3/Set)

PLN 55.99
14 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Organizer łazienkowy biały wiszący 32x10 cm
 % 

Organizer łazienkowy biały wiszący 32x10 cm

Dostępne warianty: 3

PLN 119.99
Cena regularna: PLN 149.99 (-20%)
Najniższa cena: PLN 149.99 (-20%)
15 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Organizer biokompozytowy uniwersalny biały 33x13 cm
 % 

Organizer biokompozytowy uniwersalny biały 33x13 cm

Dostępne warianty: 2

PLN 188.10
Cena regularna: PLN 209.00 (-10%)
Najniższa cena: PLN 209.00 (-10%)
15 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Organizer wiszący pod prysznic z tworzywa sztucznego czarny  31x35 cm
 % 

Organizer wiszący pod prysznic z tworzywa sztucznego czarny 31x35 cm

Dostępne warianty: 3

PLN 127.99
Cena regularna: PLN 159.99 (-20%)
Najniższa cena: PLN 159.99 (-20%)
15 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Organizer na przybory do mycia zębów srebrno-biały S
 % 

Organizer na przybory do mycia zębów srebrno-biały S

Dostępne warianty: 2

PLN 125.10
Cena regularna: PLN 139.00 (-10%)
Najniższa cena: PLN 139.00 (-10%)
15 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Długopis szary 15 cm

Długopis szary 15 cm

PLN 86.00
14 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Długopis szary 15 cm

Długopis szary 15 cm

PLN 55.00
14 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Klipsy 9 cm srebrne  (8-Set)

Klipsy 9 cm srebrne (8-Set)

PLN 126.00
14 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Koszulki na dokumenty A4 3-set biała szara i zielona 31x24 cm

Koszulki na dokumenty A4 3-set biała szara i zielona 31x24 cm

PLN 54.99
14 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Długopis Hello 15x1 cm zielony

Długopis Hello 15x1 cm zielony

PLN 129.99
14 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Notes niebieski 30x21 cm

Notes niebieski 30x21 cm

PLN 399.99
14 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Notes czarny wykończenie turkusowe 30x21 cm

Notes czarny wykończenie turkusowe 30x21 cm

PLN 389.99
14 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Kartka biała 11x19 cm

Kartka biała 11x19 cm

PLN 19.00
14 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Zawieszka do walizek ekoskóra czarna 6x10 cm

Zawieszka do walizek ekoskóra czarna 6x10 cm

PLN 89.00
14 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Kartka Personal Letter F 19x11 cm

Kartka Personal Letter F 19x11 cm

PLN 24.99
14 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Podajnik do taśmy
 % 

Podajnik do taśmy

PLN 242.25
Cena regularna: PLN 323.00 (-25%)
Najniższa cena: PLN 88.00 (+175%)
14 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Wizytownik skórzany z literą X czarny 10x6 cm

Wizytownik skórzany z literą X czarny 10x6 cm

PLN 214.00
14 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Notes czarny wykończenie różowe 30x21 cm

Notes czarny wykończenie różowe 30x21 cm

PLN 389.99
14 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Wizytownik skórzany z literą O czarny 10x6 cm

Wizytownik skórzany z literą O czarny 10x6 cm

PLN 209.00
14 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Organizer na biżuterię drewniany czarny 25x18 cm
 % 

Organizer na biżuterię drewniany czarny 25x18 cm

PLN 207.99
Cena regularna: PLN 259.99 (-20%)
Najniższa cena: PLN 259.99 (-20%)
15 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Organizer na przybory do mycia zębów srebrno-biały L
 % 

Organizer na przybory do mycia zębów srebrno-biały L

Dostępne warianty: 2

PLN 152.10
Cena regularna: PLN 169.00 (-10%)
Najniższa cena: PLN 169.00 (-10%)
15 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Tablica w łupku z białą marmurową podstawą 21,5x23 cm
 % 

Tablica w łupku z białą marmurową podstawą 21,5x23 cm

PLN 109.50
Cena regularna: PLN 146.00 (-25%)
Najniższa cena: PLN 109.50
15 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Organizer biokompozytowy uniwersalny zielony 33x13 cm
 % 

Organizer biokompozytowy uniwersalny zielony 33x13 cm

Dostępne warianty: 2

PLN 188.10
Cena regularna: PLN 209.00 (-10%)
Najniższa cena: PLN 209.00 (-10%)
15 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
Organizer łazienkowy kosze wiszące 28x13 cm
 % 

Organizer łazienkowy kosze wiszące 28x13 cm

PLN 103.99
Cena regularna: PLN 129.99 (-20%)
Najniższa cena: PLN 129.99 (-20%)
15 dni
Rabat 10% z kodem BDAY
pic

Akcesoria biurowe – modny i praktyczny kącik do pracy w domu

Zdarza wam się wykonywać obowiązki służbowe także w domu? A może pracujecie zdalnie w pełnym wymiarze godzin i mieszkanie jest jednocześnie waszym biurem? Domyślamy się, że nasze akcesoria biurowe nie zwróciły waszej uwagi zupełnie bez powodu…

Skoro postanowiliście zajrzeć do tego działu naszego sklepu to jest spora szansa, że szukacie praktycznych przyborów i materiałów biurowych, które pomogą wam w przemyślany sposób zorganizować i wyposażyć domowy kącik do pracy.

Trafiliście pod świetny adres, bo bogata oferta sfmeble.pl może pochwalić się sporą reprezentacją takich artykułów. Akcesoria do biura, jakie tu znajdziecie to nie tylko organizery i ekspozytory czy tablice do przypinania karteczek z ważnymi zapiskami, ale też notesy w różnych rozmiarach, przybory piśmiennicze i narzędzia usprawniające organizowanie dokumentów.

Wychodząc naprzeciw waszym potrzebom do asortymentu włączyliśmy wyłącznie najlepsze materiały biurowe, za którymi stoją doskonale zorientowani w aktualnych trendach i utalentowani projektanci znanych i lubianych marek.

Dobry design idący w parze z przystępnymi cenami i funkcjonalnością z pewnością przekona do siebie tych, którzy poszukują równie stylowych, co i praktycznych rozwiązań do domowego biura. Co jak co, ale nasze akcesoria biurowe potrafią znacząco usprawnić pracę i odmienić wygląd kącika biurowego w widoczny sposób…

Materiały biurowe i artykuły piśmiennicze: poznaj naszą ofertę i wybierz coś dla siebie!

Jesteście ciekawi, jakie konkretnie rozwiązania możemy wam zaproponować w tym zakresie? Zdajemy sobie sprawę, że możecie zapoznać się zawartością tego działu samodzielnie, jednak korzystając z waszej uwagi, powiemy teraz kilka słów o tym, jakie konkretnie rzeczy biurowe dla was przygotowaliśmy. Dzięki temu niczego nie przegapicie i będziecie lepiej zorientowani w dostępnych opcjach oraz możliwościach.

Używacie podczas pracy zszywaczy, spinaczy i podajników do taśmy? A może waszym totalnym must have są dobre długopisy, karteczki samoprzylepne, notesy i notatniki?

W naszej ofercie znajdziecie coś dla siebie, niezależnie od tego, czy potrzebujecie całego szeregu przyborów do pracy czy ograniczacie się wyłącznie do podstawowych akcesoriów biurowych. Z myślą o odmiennych preferencjach wybraliśmy różnorodne materiały biurowe, które z powodzeniem wykorzystają zarówno osoby dorosłe, jak i przedstawiciele grona młodzieżowego.

Uczęszczających do szkoły nastolatków z pewnością zainteresują nowoczesne notesy, komplety przyborów geometrycznych, klipsy do spinania notatek i artykuły galanteryjne, do jakich zaliczają się piórniki.

Funkcjonalne organizery i ekspozytory: niezawodny sposób na porządek oraz goniące deadline’y

Bardzo ważną część naszej oferty stanowią wszelkiego rodzaju pojemniki do przechowywania i organizery. Doskonale wiemy, jak duże przełożenie na komfort pracy ma porządek w domowym biurze, dlatego dla wszystkich, którzy szukają sposobu na okiełznanie snujących się po blacie biurka zapisków i wszelkiej maści karteczek z goniącymi deadline’ami, przygotowaliśmy funkcjonalne tablice i ekspozytory.

Dzięki nim kącik do pracy będzie wyglądał schludnie i estetycznie, a wy bez zbędnego stresu dotrzymacie terminów zleconych prac i zawsze będziecie trzymać rękę na pulsie. Niezwykle proste, a jakże efektywne rozwiązanie, prawda?

Ekspozytory i organizery występują w różnych formach, dlatego możecie je elastycznie dopasować do swoich potrzeb. W biurze, w którym jest sporo miejsca i przestrzeni można wykorzystać organizery na biurko oraz te przeznaczone do szafek czy szuflad. Ekspozytory stojące także będą tutaj dobrym pomysłem. W małych kącikach do pracy takie akcesoria biurowe znacznie lepiej spełnią swoje funkcje zlokalizowane na ścianach, czyli w konfiguracji wiszącej.
 

Jakie wybrać akcesoria do biura? Skorzystaj z naszej listy i stwórz swój własny niezbędnik!

•    Notesy, planery i notatniki
To dla nas absolutny must have, jeśli chodzi praktyczne wyposażenie domowego biura. Dlaczego? Bo gdzieś ważne notatki, ustalenia i zapiski trzeba przechowywać. Notesy i notatniki nadają się do tych celów idealnie. Plannery z kolei, są nieocenione, jeśli chodzi o organizację czasu i pracy – to przede wszystkim one pamiętają o ważnych spotkaniach i umówionych terminach.
 
•    Ołówki, zakreślacze i długopisy
Nie sposób cokolwiek zapisać bez odpowiednich przyborów i narzędzi, prawda? Ołówki i długopisy czy kolorowe zakreślacze to niezwykle praktyczni pomocnicy podczas sporządzania jakichkolwiek notatek. Naszym zdaniem warto zgromadzić chociaż niewielką kolekcję i posiadać co najmniej kilka sztuk w zasięgu ręki – takie materiały biurowe często przydają się w najmniej oczekiwanych momentach…

•    Zszywacze, podajniki taśmy i klipsy
Czasami trzeba połączyć kilka kartek, nakleić coś na tablicę czy poskładać w jedną całość i utrzymać w ryzach gruby plik dokumentów. W takich sytuacjach dobrze jest mieć wsparcie ze strony zszywaczy, podajników do taśmy, spinaczy czy klipsów. Te niepozorne akcesoria do biura nie tylko doskonale znają się na segregacji dokumentów, ale też wiedzą, jak szybko i skutecznie wykonać konkretną pracę.  

•    Organizery i pojemniki
Jeśli chcecie raz na zawsze pozbyć się problemu bałaganu w domowym biurze to nie miejcie oporów przed sięgnięciem po organizery i pojemniki. Nie wiemy jak wy, ale my nie znamy lepszego sposobu na łatwe utrzymanie porządku w kąciku do pracy. Długopisy czy materiały biurowe uporczywie plątające się po blacie biurka nie tylko przeszkadzają w wykonywaniu obowiązków, ale też nie należą do najbardziej estetycznych i przyjemnych widoków… 

pic